ÎNTREBĂRI FRECVENTE
In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Costul pentru livrarea unui colet în orice zonă acoperită de curierul nostru este menționat înainte de plasarea comenzii. În cazul în care coletul va depăși 10 kg sau vor exista km suplimentari de percurs pentru curier, te vom contacta și îți vom comunica prețul înainte de procesarea comenzii.
Daca constatati ulterior ca produsul este defect, sau ati primit alt produs decat cel comandat va rugam sa ne contactati pe email sau la numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul site-ului pe pagina Contact pentru solutionarea problemei in maxim 3 zile de la primirea produsului.